Menadžerska metoda ocjene profitabilnosti
640
post-template-default,single,single-post,postid-640,single-format-standard,bridge-core-1.0.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-18.1,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.2,vc_responsive
 

Menadžerska metoda ocjene profitabilnosti

Menadžerska metoda ocjene profitabilnosti

Uz dva, dobro poznata Računovodstvena pristupa u ocjeni profitabilnosti tj. primjene računovodstvenih metoda vrednovanja zaliha proizvodnje:

*   metoda varijabilnih troškova i
*   metoda ukupnih troškova kontribucijske marže,
pristaša sam razvoja i primjene menadžerskog, holističkog pristupa tj. Menadžerske metoda ocjene profitabilnosti. Ta metoda podrazumijeva:
Računovodstvenim metodama ukupnih/varijabilnih troškova pridružuju se svi troškovi razdoblja primjenom metoda njihove alokacije (ovisno o posebnostima grane, grupacije, kompanije) s ciljem što kvalitetnije arbitrarnosti.
Uz to, daje se kompletan raspored poslovnog rezultata po nositeljima troškova – proizvodima, uslugama, projektima.. i to strukturno. Kada primjenimo modele analize varijance stvaramo analitički pregled vrijednosti varijabli (parametara) odstupanja dvaju distribucija unificirane strukture. Matematički se iskazuje i u apsolutnim novčanim iznosima i u relativnim (u pravilu postotnim) vrijednostima. Sve u funkciji izvrsne dijagnostike i terapije ozdravljenja, a time i stvaranja dodane vrijednosti u poslovanju.